Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z własnymi wartościami oraz zasadami, razem tworząc kreatywną rzeczywistość.
„Do What Moves You” to video kampania, której tło stanowi utwór trio Majora Lazera oraz duetu znanych choreografów Rich&Tone.
Bohaterowie filmu, którego wydarzenia odbywają się w małym, karaibskim miasteczku spotykają się, aby tańczyć – wszystko z akompaniamentem rumu Bacardi. Nie robią tego do określonej muzyki, ponieważ to ich ruchy tworzą unikalne dźwięki i beaty. Każdy
z nich, swoimi gestami, wytwarza inną melodię poprzez wyjątkowy dynamizm własnego ciała. Kiedy grupa zbiera się razem ich dźwięki mieszają się, łącząc w całość i formując utwór Majora Lazera i Rich&Tone, którzy od wielu lat są partnerami marki Bacardi.
Inspiracją do stworzenia tego żywiołowego połączenia muzyki i ruchu była chęć podkreślenia wyjątkowej natury człowieka – jego pragnienia wolności, chęci zmian w życiu, aby robić rzeczy, które naprawdę sprawiają prawdziwą radość. Z ludzkich działań wynika bezpośrednio to, jak wygląda rzeczywistość dookoła. Metafora tańca i muzyki jest odzwierciedleniem tej myśli.
W spocie, wyreżyserowanym przez Toma Kuntza z MJZ, oprócz choreografii wyjątkowego duetu Rich&Tone, oglądamy pięciu różnych, profesjonalnych tancerzy z różnych zakątków świata: Los Angeles, Miami, Jamajki oraz Dominikany.
Link do filmu "Do What Moves You”:
O Bacardi:
Bacardi to rum numer 1. na świecie. Produkowany z niezmienną od 1862 roku starannością. Twórca marki, Don Facundo, od samego początku jej istnienia przykładał wielką wagę do sposobu produkcji. Receptura po dziś dzień pozostaje tajemnicą, którą znają jedynie wybrańcy – „Maestros de Ron”, czyli strażnicy formuły Bacardi. Warto przypomnieć, że to właśnie Bacardi Superior dał początek najbardziej znanym drinkom – Oryginalnemu Mojito (1890) i Oryginalnemu Daiquiri (1898).
W DNA Bacardi wpisana jest muzyka, taniec i zabawa w gronie przyjaciół. Marka zachęca do bycia sobą i spędzania czasu z przyjaciółmi, przy dźwiękach energetycznej muzyki oraz świetnych koktajlach.
Więcej ciekawostek o Bacardi na Facebooku: https://www.facebook.com/BacardiPolska
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/do-what-moves-you-muzyczna-kampania-bacardi